NARCISIZEM KOT VEDENJSKI VZOREC
Janet Magerl
Predavanje za šoleNAREJENI Z DISLEKSIJO: OTROCI S POSEBNIM DAROM
Uroš Ferlin
ORGANIZACIJA IN OBVLADOVANJE ČASA
Nevenka Janež
ŽRTEV V PRIMEŽU NASILNO-TOKSIČNEGA ODNOSA
Nevenka Janež
KRITIČNO MIŠLJENJE MED UMETNO IN ČUSTVENO INTELIGENCO
Miha Andrič
ZDRAV ŽIVLJENJSKI SLOG
Anja Humljan
PREDAVANJA IN DELAVNICE NA TEMO AVTIZMA
Sabina Korošec Zavšek, Janja Kranjc in Barbara Žnidarko
ZDRAV ŽIVLJENJSKI SLOG
Špela Jakša
KAKO SPODBUDITI IN SE NAUČITI HITREGA BRANJA
Vanja Jus
KAKO SPODBUDITI KRITIČNO RAZMIŠLJANJE
Peter Cokan
CHATGPT ZA UČITELJE
Miha Andrič
KAKO ČUJEČE KOMUNICIRAM Z UČENCI, STARŠI IN SODELAVCI?
Anja Humljan
KAKO PRILAGODIMO UČILNICE, DA OKREPIMO MENTALNO ZDRAVJE UČENCEV IN UČITELJEV?
Anja Humljan
NAREJENI Z DISLEKSIJO: OTROCI S POSEBNIM DAROM
Uroš Ferlin
SKOTOPIČNI SINDROM
Polona Kelava
KAKO PREPOZNATI MEDVRSTNIŠKO NASILJE IN GA ZAUSTAVITI?
Dr. Lucija Čevnik
PONAVLJAJOČE SE KRŠENJE ŠOLSKIH PRAVIL UČENCEV
Dr. Jernej Šoštar
KOMUNIKACIJA MED OTROKOM IN STARŠEM TER ODNOS MED NJIMA
Dr. Jernej Šoštar
KAKO RAZUMETI, MOTIVIRATI IN VODITI SODOBNE NAJSTNIKE?
Miha Andrič
KAKO IZSTOPITI IZ PEKLENSKEGA VLAKA IZGORELOSTI IN PONOVNO ZAŽIVETI?
Mirjana Jelančič
SMETKO JAZZ IN NJEGOV ORKESTER
Tadeja Mraz Novak
KOMUNIKACIJA JE (SKORAJ) VSE
Polona Požgan
OTROCI Z MOTNJO ADHD
Matic Novak
KAKO SE SPOPRIJETI S STRESOM IN NE IZGORETI
Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih.
»ČUTEČNOST« – KAKO BITI PRISOTEN IN ČUTITI SEBE
Ksenija Zor
RANJENA SAMOPODOBA MLADIH
Dr. Lucija Čevnik
KAKO VODIM SEBE IN KAKO VPLIVAM NA UČENCE
Mag. Ana Jana Šušteršič
KAKO STRUKTURIRATI UČENJE, DA BO POMNJENJE ČIM BOLJŠE IN ČIM DALJŠE
Jana Pertot Tomažič
IZ ARHIVASREČA JE NAŠA UČITELJICA
Aljoša Bagola
IZ ARHIVAKAJ JE DOBRO VEDETI O GDPR V ŠOLSTVU?
Klemen Kraigher Mišič
SPOŠTLJIVA IN ODGOVORNA KOMUNIKACIJA ZA VEČJO AVTONOMIJO UČITELJA
Mag. Robert Murko
GLASBENE PRAVLJICE 3
Tadeja Mraz Novak
KAKO NADOMESTITI FRONTALNE OBLIKE POUČEVANJA S SODELOVALNIMI PRISTOPI?
Petra Založnik
IZ ARHIVAALI SEM KANDIDAT/-KA ZA IZGORELOST?
Dr. Andreja Pšeničny
STISKE IN IZZIVI DIJAKOV V SREDNJI ŠOLI
Mag. Martin Lisec
KAKO RAZVIJATI IN OHRANJATI POZITIVEN ODNOS DO SEBE IN DO DRUGIH?
Dr. Kristijan Musek Lešnik
KAKO OHRANITI AVTONOMNOST, STROKOVNOST IN SAMOZAVEST UČITELJA V ODNOSU DO STARŠEV?
Dr. Jernej Šoštar
VARNA UPORABA SPLETA ZA OTROKE IN ODRASLE
Primož Podbelšek
ZAHTEVNI SOGOVORNIKI: KAKO PREMAGOVATI IZZIVE V KOMUNIKACIJI
Mojca Pehant
VEDNO ZANIMIV IN JASEN NASTOP
Boštjan Romih
UČINKOVITO REŠEVANJE KONFLIKTOV IN VZPOSTAVLJANJE NOVE KULTURE ODNOSOV V ŠOLI
Mag. Martin Lisec
KOMUNIKACIJA NA PODROČJU DELA Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI
Barbara Kampjut
GOVORICA TELESA IN UPORABA GLASU PRI KOMUNIKACIJI V RAZREDU
Vesna Sodnik
PREKINJENA KOMUNIKACIJA IN KONFLIKTNI ODNOSI V RAZREDU
Dr. Lucija Čevnik
KAKO PREPOZNATI STISKO UČENCA IN KAKO POMAGATI
Lina Klanšek
SAMOZAVESTEN JAVNI NASTOP PRED SOŠOLCI IN UČITELJI
Anita Mirjanić
IZ ARHIVAAVTORSKE PRAVICE V PROCESU POUČEVANJA
Urša Chitrakar
IZ ARHIVAS COACHINGOM DO TRAJNE MOTIVACIJE IN STRASTI DO POUČEVANJA
Irena Grofelnik
KAKO SPODBUJATI KRITIČNO RAZMIŠLJANJE PRI OTROCIH IN MLADOSTNIKIH?
Dr. Kristijan Musek Lešnik
IZ ARHIVARITEM, MELODIJA, KOORDINACIJA IN FOKUS – TEMELJ GLASBENE USTVARJALNOSTI
Jaka Strajnar
RAZLIČNI TALENTI – RAZLIČNI PRISTOPI
Dr. Polonca Pangrčič
ODNOSI IN SOCIALNE VEŠČINE V ŠOLI
Dr. Kristijan Musek Lešnik
USTVARJALNO RAZMIŠLJANJE V RAZREDU
Petra Založnik
UPRAVLJANJE ČUSTEV ZA BOLJŠE ODNOSE V ŠOLI
Izidor Gašperlin
Pravna obvestila
MODRA AKADEMIJA
Izobraževalna srečanja partnersko povezanih založb:
Založba Rokus Klett, d. o. o.
Stegne 9 b
1000 Ljubljana
rokus@rokus-klett.si
www.rokus-klett.si
Modrijan izobraževanje, d. o. o.
Stegne 9 b
1000 Ljubljana
modrijan@modrijan-izobrazevanje.si
www.modrijan-izobrazevanje.si