MOJCA PEHANT verjame, da je komunikacija (skoraj) vse. Je certificirana mediatorka, strokovnjakinja za poslovno komunikacijo in psihodinamske procese v organizacijah (v Beogradu je končala specializacijo za konzultantko s področja skupinske psihodinamike v organizacijah po metodi londonskega inštituta Tavistock) ter osebna in poslovna svetovalka, ki verjame v neslutene potenciale posameznikov. Že več kot 20 let izobražuje, svetuje in izvaja delavnice, s pomočjo katerih v podjetjih in organizacijah povečujejo zadovoljstvo in učinkovitost zaposlenih. Zanimajo jo posamezniki in njihov vpliv na okolico – in obratno, vplivi okolice na počutje in delo posameznika. Razkriva ozadja nerazumevanj, išče malenkosti, ki kvarijo klimo ter zmanjšujejo zadovoljstvo in delovno storilnost, in jih pomaga popraviti. Pozorna je na igro vlog, doživljanje in uveljavljanje avtoritete, občutke posameznikov, energijo in organizacijsko klimo. Na področju komunikacije posebno pozornost posveča spoštljivi komunikaciji, reševanju konfliktnih situacij, odpravljanju »nekomunikacije«, urejanju komunikacijskih poti in povratnim informacijam.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli!
Prijavite se na spletno predavanje!
Cena spletnega predavanja je 24 EUR.
ZAHTEVNI SOGOVORNIKI: KAKO PREMAGOVATI IZZIVE V KOMUNIKACIJI
Izobraževanje za pedagoški aktiv na vaši šoli
Z nekaterimi komuniciramo in sodelujemo raje, z drugimi manj radi (so pa tudi takšni, s katerimi najraje sploh ne bi). Nekateri smo si bolj podobni, od drugih se povsem razlikujemo, pa vendar je treba prav z vsemi sodelovati. Kako? Tisti, ki so zelo drugačni od nas, ki jih vodijo drugačne vrednote in motivi, kot jih zagovarjamo sami, nam izsesajo energijo, pokvarijo razpoloženje, nas vržejo iz tira.
Ali obstajajo načini, kako s temi zahtevnimi sogovorniki najti skupni jezik?
Seveda obstajajo. Za začetek je treba razumeti »širšo sliko« in ozadja, potem pa načrtno vložiti energijo v to, da določene stvari spremenimo.
O zahtevnih sogovornikih in načinih premagovanja izzivov v komunikaciji z njimi bo predavala Mojca Pehant, specialistka sistemske organizacijske psihodinamike.
Program delavnice:
1. sklop:
Kdo so zahtevni sogovorniki in zakaj jih težko »obvladamo«?
Kako izkoristiti poznavanje vlog in njihovih nosilcev za povečanje uspeha komunikacije in za izboljšanje odnosov, celo preprečevanje konfliktov?
Odmor
2. sklop:
Kako izkoristiti lastno avtoriteto za obvladovanje težavnih sogovornikov in kako si okrepiti samozavest?
Ali nam čustva in občutki pri premagovanju ovir v komunikaciji lahko koristijo?
Na predavanju bomo obdelali naslednje ključne teme:
- kdo so zahtevni sogovorniki, zakaj nanje odreagiramo čustveno in zakaj smo pogosto nemočni
- kako izkoristiti poznavanje vlog in njihovih nosilcev za povečanje uspeha komunikacije in izboljšanje odnosov
- kakšno avtoriteto imate v očeh staršev in sodelavcev, kaj se zgodi z občutenjem avtoritete, ko je pred vami zahteven sogovornik, ter kako jo okrepiti
- kako preprečiti čustvene izbruhe »težkih« sogovornikov in kako se zavarovati
- kako lahko s pomočjo občutkov in čustev izboljšamo odnose
- kaj je ključno za premagovanje izzivov v komunikaciji z zahtevnimi sogovorniki (in to lahko uvedete že jutri)
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali:
- kako prepoznati vzroke za »težavnost« sogovornika in si pomagati do lažjega obvladovanja lastnih reakcij in občutenj (nemoč, stres, jeza …)
- vpliv osebnih izkušenj in vlog na zahtevne komunikacijske situacije
- pomen osebne avtoritete v komunikaciji z zahtevnimi sogovorniki in orodja, s katerimi jo lahko krepimo
- kako čustva in občutke izkoristiti v prid pozitivnega zaključka pogovora z zahtevnim sogovornikom
- okoliščine, ki vplivajo na (ne)učinkovitost komunikacije z zahtevnimi sogovorniki
- načine, kako z zahtevnimi sogovorniki najti skupni jezik
75-minutno SPLETNO PREDAVANJE bo potekalo 1. 3. 2023.
Trajanje: 18.00–19.15
Rok za prijavo: 28. 2. 2023
Redna cena spletnega predavanja znaša 24 EUR.
Cena vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja.
Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba.
Šola plačilo izvede na osnovi izdanega e-računa z rokom plačila 8 dni.
Fizična oseba plačilo izvede na osnovi izdanega predračuna, poslanega po e-pošti, ki mora biti poravnan najkasneje 1 dan pred dogodkom.
Prijavite se na spletno predavanje!
Cena spletnega predavanja je 24 EUR.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli ali online!
- Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure)
- Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Všeč mi je bilo podajanje konkretnih navodil, kako reagirati, kako se odzivati. Teorija je bila dobro podkrepljena s primeri iz prakse. Hvala za zelo koristno predavanje.
Zanimivo in dobro podano predavanje, podkrepljeno z življenskimi primeri. Dobrodošla dognanja, ki nam bodo pomagala v službi in privatnem življenju, pozitivno naravnano.
Prijava in udeležba na spletnem predavanju sta zelo preprosti in ne zahtevata posebnih tehničnih spretnosti.
- Prijavite se prek spodnje povezave – odprl se bo prijavni obrazec, kjer izpolnite zahtevane podatke in izberete plačnika kotizacije.
- Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o prijavi, naknadno pa še predračun za plačilo spletnega predavanja, če boste plačnik vi. Če bo plačnik kotizacije vaša šola, e-račun pošljemo na naslov šole.
- Po plačilu kotizacije boste na dan dogodka ob 12. uri po elektronski pošti prejeli povezavo na dogodek z unikatno kodo za prijavo. Eno uro pred začetkom boste na svoj e-naslov dodatno prejeli avtomatični opomnik s povezavo in vašo unikatno kodo za dogodek. Preverite tudi mapo z vsiljeno pošto oz. ostale zavihke (promocije itd.).
- Pred začetkom spletnega predavanja kliknete na poslano povezavo in vnesete svoje ime in priimek ter e-naslov. Vaša unikatna koda se bo avtomatsko izpisala. S klikom na gumb Enter boste prevezani v virtualno čakalnico, ob začetku dogodka pa v spletno predavalnico. Priporočamo uporabo brskalnika Google Chrome.
- Spletno predavanje se bo snemalo in posnetek boste prejeli na svoj elektronski naslov.
- V spletnem predavanju boste lahko po želji s predavateljico tudi aktivno sodelovali. Svojo kamero ali mikrofon boste lahko vključili ter tako postali vidni in slišni predavateljici in drugim udeležencem.
- Ob koncu predavanja boste imeli, če bo čas dopuščal, priložnost postavljati dodatna vprašanja v okencu za komentarje. Vprašanja in imena njihovih avtorjev bodo vidna na posnetku spletnega predavanja.
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.