DR. LUCIJA ČEVNIK je doktorica socioloških znanosti, profesorica filozofije in sociologije, specializantka lacanovske psihoanalize, podjetnica, publicistka, mentorica in svetovalka. S svojimi dolgoletnimi poklicnimi izkušnjami, pridobljenimi z neposrednim delom z mladimi, pomaga kakovostno reševati konfliktne odnose med generacijami staršev in mladostnikov. Neredko se dogodi, da vsaka generacija govori »svoj jezik«, kar ustvarja prekinjeno komunikacijo in konfliktne odnose med njima. Takrat dr. Lucija Čevnik priskoči na pomoč in prevaja »jezik« mladih v »jezik« njihovih staršev ter zahteve in želje staršev v razumevanje njihovih otrok. Že dvanajst let vodi mladinsko svetovalnico »Ti«, kjer skupaj z mladimi rešuje težave, probleme in stiske, s katerimi se vsakodnevno srečujejo na svoji poti odraščanja. Je svetovalka mladinskim delavcem in mladim, ki se znajdejo v različnih kriznih in konfliktnih situacijah (projekt Labirint iz krize). Motivira pri soočanju s problemi in tegobami, pri premagovanju osebnostnih kriz ter pri ozaveščanju podzavestnih vzorcev, ki nas zadržujejo v začaranem krogu »brezizhodnih« situacij.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli!
IZGORELOST (BURNOUT) PRI OTROCIH IN MLADOSTNIKIH
Izobraževanje za pedagoški aktiv na vaši šoli
Izgorelost ni značilna le za odrasle. Tudi otroci in najstniki so lahko preobremenjeni z obveznostmi in situacijami, ki vodijo v izgorelost.
Šola, šport, obšolske dejavnosti, prijatelji, romantični odnosi, družbena omrežja, družinska dinamika ali visoka pričakovanja, vse to lahko pri otrocih in najstnikih povzroča dolgotrajen stres ter razočaranje, ki jih izčrpava in vodi v psihično, čustveno in fizično nemoč.
Seveda je nekaj stresa vselej potrebnega, da otroci in mladostniki dosežejo zastavljene cilje. Težave se pojavijo, ko delo in stres postaneta neprekinjena, brez časa za sprostitev in možnosti za obnovitev moči.
K izgorelosti pri otrocih lahko nehote in nevede prispevamo tudi dobronamerni učitelji, starši ali strokovnjaki.
Interaktivna delavnica je namenjena prepoznavanju vzrokov in simptomov izgorelosti pri otrocih in mladostnikih ter osvajanju praktičnih pristopov in veščin za pomoč mladim, ki se znajdejo v primežu tovrstne trdovratne in uničujoče fizične in čustvene nemoči.
Program interaktivne delavnice:
1. sklop: Kaj je izgorelost in kje tičijo vzroki za njen pojav pri otrocih in mladostnikih?
2. sklop: Kakšna je razlika med anksioznostjo in izgorelostjo?
3. sklop: Znaki izgorelosti pri otrocih in mladostnikih
4. sklop: Praktične metode in strategije za pomoč otroku ali najstniku, ki se sooča z izgorelostjo
Udeleženci bodo na praktičnih primerih spoznali in usvojili:
- zakaj in kako perfekcionizem in nenehna tekmovalnost vodita v izgorelost otrok in mladostnikov,
- ali se otrok oz. mladostnik sooča z izgorelostjo ali gre zgolj za prehodno najstniško krizo,
- ali lahko tudi starši in učitelji nezavedno ustvarjamo pogoje, ki otroka oz. mladostnika vodijo v izgorelost,
- zakaj so otroci s specifičnimi učnimi težavami še posebej izpostavljeni izgorelosti,
- zakaj lahko šport postane kontraproduktiven za otrokovo duševno zdravje,
- kako otroka naučiti, da se ne enači s svojimi šolskimi in obšolskimi uspehi,
- kako pomagati otroku oz. učencu, ki kaže znake izgorelosti.
Oglejte si kataloge izobraževanj za leto 2023/2024
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli ali online!
- Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure) ali več 60 minutnih srečanj za postopno reševanje konkretnega primera medvrstniškega nasilja na šoli.
- Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.