DR. LUCIJA ČEVNIK je doktorica socioloških znanosti, profesorica filozofije in sociologije, specializantka lacanovske psihoanalize, podjetnica, publicistka, mentorica in svetovalka. S svojimi dolgoletnimi poklicnimi izkušnjami, pridobljenimi z neposrednim delom z mladimi, pomaga kakovostno reševati konfliktne odnose med generacijami staršev in mladostnikov. Neredko se dogodi, da vsaka generacija govori »svoj jezik«, kar ustvarja prekinjeno komunikacijo in konfliktne odnose med njima. Takrat dr. Lucija Čevnik priskoči na pomoč in prevaja »jezik« mladih v »jezik« njihovih staršev ter zahteve in želje staršev v razumevanje njihovih otrok. Že dvanajst let vodi mladinsko svetovalnico »Ti«, kjer skupaj z mladimi rešuje težave, probleme in stiske, s katerimi se vsakodnevno srečujejo na svoji poti odraščanja. Je svetovalka mladinskim delavcem in mladim, ki se znajdejo v različnih kriznih in konfliktnih situacijah (projekt Labirint iz krize). Motivira pri soočanju s problemi in tegobami, pri premagovanju osebnostnih kriz ter pri ozaveščanju podzavestnih vzorcev, ki nas zadržujejo v začaranem krogu »brezizhodnih« situacij.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli!
KAKO OTROKU V SVETU TIKTOKA, VPLIVNEŽEV IN IDEALIZIRANIH PODOB POMAGATI RAZVIJATI POZITIVNO (TELESNO) SAMOPODOBO?
Izobraževanje za pedagoški aktiv na vaši šoli
Otroci vse več časa preživijo na družbenih omrežjih, kjer pa nanje prežijo številne pasti, ki načenjajo njihovo samopodobo. Primerjanje z idealiziranimi podobami ter nekritično spremljanje raznih vplivnežev lahko resno omaje posameznikovo vero vase in ustvarja konstanten občutek nedovoljdobrosti in ničvrednosti.
Dolgotrajna in intenzivna izpostavljenost družbenim omrežjem nemalokrat pripelje do raznih duševnih stisk ali celo do resnih duševnih motenj, kot so motnje hranjenja, samopoškodovanje ali celo samomorilnost.
Interaktivna delavnica je namenjena ozaveščanju o problematiki čezmerne in nekritične uporabe družbenih spletnih platform in njihovega negativnega vpliva na duševno zdravje otrok in mladostnikov.
Razkriva številne nove fenomene in simptome, ki jih ustvarja raba družbenih omrežij, ter starše in pedagoške delavce opremlja z metodami in strategijami za prepoznavanje in rokovanje z njimi.
Podaja praktične rešitve, kako pomagati otroku ali mladostniku razvijati kritičen pogled na uporabo družbenih omrežij, ter svetuje, kako okrepiti njihovo samopodobo in zgraditi zdravo samozavest.
Delavnica s praktičnimi vajami (igrami vlog) in nasveti starše in učitelje opolnomoči tudi s spretnostmi za učinkovito postavljanje pravil uporabe spletnih platform ter jim pomaga določati meje med otrokovo funkcionalno uporabo in zlorabo »ekranov«.
Program interaktivne delavnice:
1. sklop: Pasti družbenih omrežij, ki prežijo na otroke in mladostnike
2. sklop: Prepoznavanje fenomenov ter simptomov uporabe družbenih omrežij, ki negativno zaznamujejo otrokovo samopodobo in samozavest
3. sklop: Metode in strategije za opolnomočenje in krepitev otrokove samopodobe pri uporabi spleta in spletnih platform
4. sklop: Praktične interaktivne vaje (igra vlog) za opolnomočenje staršev in učiteljev – kako učinkovito postaviti meje in pravila rabe spletnih tehnologij
Udeleženci bodo na praktičnih primerih spoznali in usvojili:
- kje tičijo najpogostejše pasti družbenih omrežij, ki zaznamujejo otrokovo samopodobo in samozavest,
- zakaj so meje uporabe spletnih tehnologij nujne in zakaj imamo starši pogosto slabo vest, ko otroku omejimo dostop do družbenih omrežij,
- kaj je funkcionalna uporaba in kaj zloraba spletnih tehnologij,
- kaj je fomofobija in zakaj obseda uporabnike družbenih omrežij,
- kako se z otrokom oz. najstnikom sploh pogovarjati o pasteh družbenih omrežij,
- zakaj beseda spletnega vplivneža nemalokrat velja več od dobronamernih svaril in pojasnil staršev,
- ali lahko starši sploh še tekmujemo z vplivneži za pozornost svojih otrok,
- kako najstniku pojasniti, da njegova vrednost ni omejena zgolj z njegovim telesnim videzom,
- zakaj filtriranje fotografij razblini njihovo avtentičnost,
- ali obstaja priporočljiv čas uporabe družbenih omrežij,
- ali imajo spletne platforme tudi pozitivne učinke.
Oglejte si kataloge izobraževanj za leto 2023/2024
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli ali online!
- Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure) ali več 60 minutnih srečanj za postopno reševanje konkretnega primera medvrstniškega nasilja na šoli.
- Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.