POLONA POŽGAN je po osnovni izobrazbi diplomirana zgodovinarka in diplomirana politologinja, sicer pa mednarodno certificirana menedžerka delovne sreče. Skoraj petindvajset let se ukvarja z mislimi, besedami in stavki, s katerimi tako odločilno vplivamo nase in na ljudi okoli sebe. Delala je na radiu, na televiziji in na gledaliških odrih po vsej Sloveniji, hkrati pa v različnih podjetjih in institucijah uči in predava o komunikaciji in odnosih, povezanih z njo. Je avtorica in izvajalka predavanj Prijazno je biti prijazen ter programa skupin Govori & inspiriraj in Vodi & inspiriraj, v katerih svoje znanje prenaša predvsem na učence, učitelje, zaposlene v zdravstvu in podjetnike najrazličnejših panog. Polonina največja strast so zgodbe, ki jih predaja ljudem. Njena služba je hkrati njen hobi, učenje o komunikaciji pa smisel življenja, prek katerega ljudje spoznavamo sami sebe in soljudi.

Polona Pozgan
Logotip Modra akademija

Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?

Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli!

Prijavite se na spletno predavanje!

Cena spletnega predavanja je 24 EUR.

KOMUNIKACIJA JE (SKORAJ) VSE

Izobraževanje za pedagoški aktiv na vaši šoli

Vse, kar počnete 24 ur dnevno, privat in poslovno, tisto, od česar živite in kar “prodajate” in predajate dalje, svojim učencem, njihovim staršem, sodelavcem na šoli, kjer delate, je povezano s KOMUNIKACIJO. Z veščino, o kateri se večina ljudi ni nikoli učila. Komunikacija je najbolj pomembna, pa hkrati najbolj spregledana vešcina 21. stoletja. Najbolj spregledana, ker nas nikoli nihče ni učil komunicirati. Najbolj pomembna pa zato, ker z njo ustvarjamo medosebne odnose (tako privat, kot na delovnem mestu).

Polona Požgan se 25 let ukvarja s komunikacijo in posledično z odnosi, ki jih z njo ustvarjamo. Predavanje je naravnano motivacijsko, vsebuje konkretne nasvete za boljšo komunikacijo s sabo in z drugimi. Izvedeno je na sproščen in duhovit način, saj si ljudje vsebine zapomnimo lažje in bolje, če so te prenesene v dobrem in pozitivnem vzdušju.

Program interaktivne delavnice:

1. sklop: Kako komunicirati z otroki in kako z najstniki?
Kako na komunikacijo vplivajo telefoni in ostale tehnološke naprave?
Kako komunicirati s težavnimi sogovorniki?

2. sklop: Kako komunicirati s sabo?
Kako poskrbeti zase?
Kako se – preko komunikacije – spopasti s stresom?

Odmor

3. sklop: Kakšen vpliv ima na komunikacijo govorica telesa in na kaj moramo biti pozorni?
Kako nas vidijo drugi in zakaj se do nas vedejo tako, kot se?
Kako se je komunikacija spremenila med koronaepidemijo in kakšne so posledice, s katerimi se bomo morali spoprijeti pri komunikaciji?

4. sklop: Zakaj je naše počutje bistvenega pomena za komunikacijo?
Kakšna so prepričanja Slovencev in kako jih preseči?
Kako zmanjšati tremo pri javnem nastopu?

Delavnica bo odprla naslednje ključne teme:

  • zavedanje, da vse kar počnemo, zasebno in poslovno, tisto, od česar živimo in kar “prodajamo” in predajamo dalje, svojim učencem, njihovim staršem, sodelavcem na šoli, kjer delamo, je povezano s KOMUNIKACIJO. Z veščino, o kateri se večina ljudi ni nikoli učila
  • komunikacijo kot najpomembnejšo veščino, ker z njo ustvarjamo medosebne odnose (tako zasebno kot na delovnem mestu)
  • komunikacijo kot najbolj spregledano veščino 21. stoletja
  • razliko med kreiranjem in reagiranjem v komunikaciji
  • komunikacijo čustev

V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali in usvojili:

  • kako komunicirati prijazno in spoštljivo (najprej s sabo in posledično z drugimi)
  • kako in zakaj v svoje govorjenje in pripovedovanje vplesti tudi govorico telesa
  • osnove o tem, kako si pripraviti in kako izvesti učinkovit govor/nastop
  • znanje o tem, kako v komunikaciji kreirati in ne reagirati (in kakšna je razlika)
  • zavedanje, zakaj je skrb zase, še posebej pri učiteljih, tako zelo pomembna in s čim vse si lahko pomagamo
  • osnove o komunikaciji čustev in tem, kako jih obvladujemo
  • znanje o tem, kako biti “dober poslušalec”, in tehnike izvajanja strpnega poslušanja
  • metode in tehnike za komunikacijo s težavnimi sogovorniki
  • pet metod za zmanjšanje treme in stresa med javnim nastopanjem

75-minutno SPLETNO PREDAVANJE bo potekalo 9. 11. 2022.

Trajanje: 18.00–19.15

Rok za prijavo: 8. 11. 2022

Redna cena spletnega predavanja znaša 24 EUR.
Cena vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja.

Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba.

Šola plačilo izvede na osnovi izdanega e-računa z rokom plačila 8 dni.

Fizična oseba plačilo izvede na osnovi izdanega predračuna, poslanega po e-pošti, ki mora biti poravnan najkasneje 1 dan pred dogodkom.

Prijavite se na spletno predavanje!

Cena spletnega predavanja je 24 EUR.

Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli ali online!

  • Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure)
  • Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!

Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.

Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?

Prijava in udeležba na spletnem predavanju sta zelo preprosti in ne zahtevata posebnih tehničnih spretnosti.

  1. Prijavite se prek spodnje povezave – odprl se bo prijavni obrazec, kjer izpolnite zahtevane podatke in izberete plačnika kotizacije.
  2. Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o prijavi, naknadno pa še predračun za plačilo spletnega predavanja, če boste plačnik vi. Če bo plačnik kotizacije vaša šola, e-račun pošljemo na naslov šole.
  3. Po plačilu kotizacije boste na dan dogodka ob 12. uri po elektronski pošti prejeli povezavo na dogodek z unikatno kodo za prijavo. Eno uro pred začetkom boste na svoj e-naslov dodatno prejeli avtomatični opomnik s povezavo in vašo unikatno kodo za dogodek. Preverite tudi mapo z vsiljeno pošto oz. ostale zavihke (promocije itd.).
  4. Pred začetkom spletnega predavanja kliknete na poslano povezavo in vnesete svoje ime in priimek ter e-naslov. Vaša unikatna koda se bo avtomatsko izpisala. S klikom na gumb Enter boste prevezani v virtualno čakalnico, ob začetku dogodka pa v spletno predavalnico. Priporočamo uporabo brskalnika Google Chrome.
  5. Spletno predavanje se bo snemalo in posnetek boste prejeli na svoj elektronski naslov.
  6. V spletnem predavanju boste lahko po želji s predavateljico tudi aktivno sodelovali. Svojo kamero ali mikrofon boste lahko vključili ter tako postali vidni in slišni predavateljici in drugim udeležencem.
  7. Ob koncu predavanja boste imeli, če bo čas dopuščal, priložnost postavljati dodatna vprašanja v okencu za komentarje. Vprašanja in imena njihovih avtorjev bodo vidna na posnetku spletnega predavanja.

Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*

* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.

© 2020 Modrijan izobraževanje, d. o. o. | Založba Rokus Klett, d. o. o. | Vse pravice pridržane.

Vaše podatke obdelujemo le za namene pošiljanja obvestil o novih objavah. Dovoljenje za obdelavo navedenih podatkov velja do preklica, ki ga lahko kadar koli pisno sporočite na elektronski naslov osebni.podatki@modrijan-izobrazevanje.si ali po pošti na naslov Modrijan izobraževanje, d. o. o., Stegne 9 b, 1000 Ljubljana. Zahtevate lahko dostop do svojih osebnih podatkov, njihovo popravo ali izbris ali omejitev njihove obdelave. Prav tako imate pravico do ugovora obdelavi in pravico do prenosljivosti podatkov. Vprašanja ali pripombe glede obdelave vaših osebnih podatkov lahko naslovite na našega pooblaščenca za varstvo osebnih podatkov: osebni.podatki@modrijan-izobrazevanje.si. Če boste menili, da je pri obdelavi osebnih podatkov prišlo do kršitve veljavne zakonodaje, lahko podate pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu.

POLONA POŽGAN je po osnovni izobrazbi diplomirana zgodovinarka in diplomirana politologinja, sicer pa mednarodno certificirana menedžerka delovne sreče. Skoraj petindvajset let se ukvarja z mislimi, besedami in stavki, s katerimi tako odločilno vplivamo nase in na ljudi okoli sebe. Delala je na radiu, na televiziji in na gledaliških odrih po vsej Sloveniji, hkrati pa v različnih podjetjih in institucijah uči in predava o komunikaciji in odnosih, povezanih z njo. Je avtorica in izvajalka predavanj Prijazno je biti prijazen ter programa skupin Govori & inspiriraj in Vodi & inspiriraj, v katerih svoje znanje prenaša predvsem na učence, učitelje, zaposlene v zdravstvu in podjetnike najrazličnejših panog. Polonina največja strast so zgodbe, ki jih predaja ljudem. Njena služba je hkrati njen hobi, učenje o komunikaciji pa smisel življenja, prek katerega ljudje spoznavamo sami sebe in soljudi.

Polona Pozgan
Logotip Modra akademija

Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?

Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli!

Prijavite se na spletno predavanje!

Cena spletnega predavanja je 24 EUR.

KOMUNIKACIJA JE (SKORAJ) VSE

Izobraževanje za pedagoški aktiv na vaši šoli

Vse, kar počnete 24 ur dnevno, privat in poslovno, tisto, od česar živite in kar “prodajate” in predajate dalje, svojim učencem, njihovim staršem, sodelavcem na šoli, kjer delate, je povezano s KOMUNIKACIJO. Z veščino, o kateri se večina ljudi ni nikoli učila. Komunikacija je najbolj pomembna, pa hkrati najbolj spregledana vešcina 21. stoletja. Najbolj spregledana, ker nas nikoli nihče ni učil komunicirati. Najbolj pomembna pa zato, ker z njo ustvarjamo medosebne odnose (tako privat, kot na delovnem mestu).

Polona Požgan se 25 let ukvarja s komunikacijo in posledično z odnosi, ki jih z njo ustvarjamo. Predavanje je naravnano motivacijsko, vsebuje konkretne nasvete za boljšo komunikacijo s sabo in z drugimi. Izvedeno je na sproščen in duhovit način, saj si ljudje vsebine zapomnimo lažje in bolje, če so te prenesene v dobrem in pozitivnem vzdušju.

Program interaktivne delavnice:

1. sklop: Kako komunicirati z otroki in kako z najstniki?
Kako na komunikacijo vplivajo telefoni in ostale tehnološke naprave?
Kako komunicirati s težavnimi sogovorniki?

2. sklop: Kako komunicirati s sabo?
Kako poskrbeti zase?
Kako se – preko komunikacije – spopasti s stresom?

Odmor

3. sklop: Kakšen vpliv ima na komunikacijo govorica telesa in na kaj moramo biti pozorni?
Kako nas vidijo drugi in zakaj se do nas vedejo tako, kot se?
Kako se je komunikacija spremenila med koronaepidemijo in kakšne so posledice, s katerimi se bomo morali spoprijeti pri komunikaciji?

4. sklop: Zakaj je naše počutje bistvenega pomena za komunikacijo?
Kakšna so prepričanja Slovencev in kako jih preseči?
Kako zmanjšati tremo pri javnem nastopu?

Delavnica bo odprla naslednje ključne teme:

  • zavedanje, da vse kar počnemo, zasebno in poslovno, tisto, od česar živimo in kar “prodajamo” in predajamo dalje, svojim učencem, njihovim staršem, sodelavcem na šoli, kjer delamo, je povezano s KOMUNIKACIJO. Z veščino, o kateri se večina ljudi ni nikoli učila
  • komunikacijo kot najpomembnejšo veščino, ker z njo ustvarjamo medosebne odnose (tako zasebno kot na delovnem mestu)
  • komunikacijo kot najbolj spregledano veščino 21. stoletja
  • razliko med kreiranjem in reagiranjem v komunikaciji
  • komunikacijo čustev

V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali in usvojili:

  • kako komunicirati prijazno in spoštljivo (najprej s sabo in posledično z drugimi)
  • kako in zakaj v svoje govorjenje in pripovedovanje vplesti tudi govorico telesa
  • osnove o tem, kako si pripraviti in kako izvesti učinkovit govor/nastop
  • znanje o tem, kako v komunikaciji kreirati in ne reagirati (in kakšna je razlika)
  • zavedanje, zakaj je skrb zase, še posebej pri učiteljih, tako zelo pomembna in s čim vse si lahko pomagamo
  • osnove o komunikaciji čustev in tem, kako jih obvladujemo
  • znanje o tem, kako biti “dober poslušalec”, in tehnike izvajanja strpnega poslušanja
  • metode in tehnike za komunikacijo s težavnimi sogovorniki
  • pet metod za zmanjšanje treme in stresa med javnim nastopanjem

75-minutno SPLETNO PREDAVANJE bo potekalo 9. 11. 2022.

Trajanje: 18.00–19.15

Rok za prijavo: 8. 11. 2022

Redna cena spletnega predavanja znaša 24 EUR.
Cena vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja.

Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba.

Šola plačilo izvede na osnovi izdanega e-računa z rokom plačila 8 dni.

Fizična oseba plačilo izvede na osnovi izdanega predračuna, poslanega po e-pošti, ki mora biti poravnan najkasneje 1 dan pred dogodkom.

Prijavite se na spletno predavanje!

Cena spletnega predavanja je 24 EUR.

Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli ali online!

  • Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure)
  • Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!

Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.

Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?

Prijava in udeležba na spletnem predavanju sta zelo preprosti in ne zahtevata posebnih tehničnih spretnosti.

  1. Prijavite se prek spodnje povezave – odprl se bo prijavni obrazec, kjer izpolnite zahtevane podatke in izberete plačnika kotizacije.
  2. Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o prijavi, naknadno pa še predračun za plačilo spletnega predavanja, če boste plačnik vi. Če bo plačnik kotizacije vaša šola, e-račun pošljemo na naslov šole.
  3. Po plačilu kotizacije boste na dan dogodka ob 12. uri po elektronski pošti prejeli povezavo na dogodek z unikatno kodo za prijavo. Eno uro pred začetkom boste na svoj e-naslov dodatno prejeli avtomatični opomnik s povezavo in vašo unikatno kodo za dogodek. Preverite tudi mapo z vsiljeno pošto oz. ostale zavihke (promocije itd.).
  4. Pred začetkom spletnega predavanja kliknete na poslano povezavo in vnesete svoje ime in priimek ter e-naslov. Vaša unikatna koda se bo avtomatsko izpisala. S klikom na gumb Enter boste prevezani v virtualno čakalnico, ob začetku dogodka pa v spletno predavalnico. Priporočamo uporabo brskalnika Google Chrome.
  5. Spletno predavanje se bo snemalo in posnetek boste prejeli na svoj elektronski naslov.
  6. V spletnem predavanju boste lahko po želji s predavateljico tudi aktivno sodelovali. Svojo kamero ali mikrofon boste lahko vključili ter tako postali vidni in slišni predavateljici in drugim udeležencem.
  7. Ob koncu predavanja boste imeli, če bo čas dopuščal, priložnost postavljati dodatna vprašanja v okencu za komentarje. Vprašanja in imena njihovih avtorjev bodo vidna na posnetku spletnega predavanja.

Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*

* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.