MALA MODRA AKADEMIJA:
WEBINAR DR. LJUBICA MARJANOVIČ UMEK

Predšolska vzgoja

Prijavite se na brezplačno spletno predavanje za pedagoške delavce v vrtcih

Vpliv skupnega branja na zgodnjo pismenost otrok | dr. Ljubica Marjanovič Umek | 9. 12. ob 13. uri

pasica webinar

Si želite prisluhniti predavanju priznane razvojne psihologinje o tem, kako ustvarjati prijazno in učinkovito vrtčevsko okolje, ki pozitivno vpliva na besednjak malčkov in otrok, na njihov um, čustva in izvedbene funkcije?

Za pedagoške delavce v vrtcih smo v okviru programa Mala modra akademija pripravili brezplačno spletno predavanje, v katerem boste iz prve roke, od dr. Ljubice Marjanovič Umek, izvedeli:

  • kaj je kakovostno skupno branje
  • kakšen je vpliv kakovostnega skupnega branja na uvodoma omenjene sposobnosti otrok ter na zgodnjo pismenost in tudi empatijo
  • kakšen je proces razvijanja in spodbujanja zgodnje pismenosti

Vse to bo podkrepljeno s praktičnimi nasveti za vaše delo.

Vljudno vabljeni k prijavi na brezplačno spletno predavanje!

VAM NASLEDNJI ZAPIS DOSTAVIMO KAR V E-NABIRALNIK?

60-minutno spletno predavanje: dr. Ljubica Marjanovič Umek: sreda, 9. december, ob 13.00

Ker vaši kolegice in kolegi iz aktiva niso prejeli tega sporočila, bomo veseli, če jim ga boste posredovali. Predavanje je namenjeno ravnateljem, vzgojiteljem in ostalim pedagoškim delavcem.

USTVARITE NOVO ZNANJE – SPOZNAJTE NAJBOLJ MODRE WEBINARJE

Aktualne izobraževalne teme v obliki krajših spletnih izobraževanj so že na voljo! Pridobite kompetence prihodnosti, znanja in veščine, ki pedagoškim in strokovnim delavcem omogočajo strokovno in osebno rast.

Saj veste … ko so Alberta Einsteina vprašali, kako vplivati na to, da bi bili otroci bolj inteligentni, je bil njegov odgovor preprost: »Če želite, da bodo vaši otroci bolj inteligentni, jim berite zgodbe. Če želite, da bodo še bolj inteligentni, jim še berite še več zgodb.«

O avtorici

Dr. Ljubica Marjanovič Umek je profesorica razvojne psihologije, ki se že več desetletij pedagoško in raziskovalno ukvarja z razvojem malčkov in otrok, predvsem razvojem mišljenja, govora in socialnega razumevanja. Posebej jo zanimajo nekatere vsebine s področja uporabne razvojne psihologije, kot so otroška igra, otroška risba, skupno branje, zgodnja pismenost, otrokovo pripovedovanje zgodbe, otrok v vrtcu in družini.

V slovenskem in mednarodnem prostoru so objavljeni njeni številni znanstveni in strokovni članki, znanstvene in strokovne knjige, priročniki in pripomočki za razvojnopsihološko ocenjevanje otrok.