MOJCA PEHANT verjame, da je komunikacija (skoraj) vse. Je certificirana mediatorka, strokovnjakinja za poslovno komunikacijo in psihodinamske procese v organizacijah (v Beogradu je končala specializacijo za konzultantko s področja skupinske psihodinamike v organizacijah po metodi londonskega inštituta Tavistock) ter osebna in poslovna svetovalka, ki verjame v neslutene potenciale posameznikov. Že več kot 20 let izobražuje, svetuje in izvaja delavnice, s pomočjo katerih v podjetjih in organizacijah povečujejo zadovoljstvo in učinkovitost zaposlenih. Zanimajo jo posamezniki in njihov vpliv na okolico – in obratno, vplivi okolice na počutje in delo posameznika. Razkriva ozadja nerazumevanj, išče malenkosti, ki kvarijo klimo ter zmanjšujejo zadovoljstvo in delovno storilnost, in jih pomaga popraviti. Pozorna je na igro vlog, doživljanje in uveljavljanje avtoritete, občutke posameznikov, energijo in organizacijsko klimo. Na področju komunikacije posebno pozornost posveča spoštljivi komunikaciji, reševanju konfliktnih situacij, odpravljanju »nekomunikacije«, urejanju komunikacijskih poti in povratnim informacijam.
Prijavite se!
Vodstvene veščine ravnateljev in ravnateljic
Program je namenjen ravnateljicam in ravnateljem, ki želite s pomočjo novih znanj s področja psihodinamike in komunikacije lažje, učinkoviteje, predvsem pa z manj stresa skrbeti za pozitivno klimo in delovni elan v kolektivu, ob tem pa povečati osebno zadovoljstvo z delom, ki ga opravljate. Gre za prvi tovrstni program v Sloveniji, namenjen izključno ravnateljem. Program, v katerem ste na prvem mestu vi in vaše počutje.
SKLOP SPLETNIH PREDAVANJ ZA RAVNATELJICE IN RAVNATELJE:
OD OKTOBRA 2021 DO MAJA 2022
Jaz in moji občutki
- kako razbremeniti sebe in učinkovito delegirati naloge
- kako obvladati svoje občutke ob težavnih sogovornikih in v napetih situacijah
- kako na najbolj produktiven način uveljaviti avtoriteto
- kako se znebiti prevelikega, obremenjujočega občutka odgovornosti in kako ga uravnotežiti
Jaz in moj kolektiv
- kako graditi učinkovit in sodelovalen tim
- kako preprečevati konflikte oz. jih uspešno reševati
- kako povečati razumevanje in sodelovanje med učitelji različnih generacij
- kako motivirati manj motivirane sodelavce
V osmih srečanjih boste udeleženci periodično – vsak mesec – spoznavali, kako:
- bolje obvladovati svoje reakcije ter se obvarovati stresa in preobremenjenosti
- komunicirati pogumneje in bolj potrpežljivo (s sabo in z drugimi)
- povedati prave stvari ob pravem trenutku, in to na pravi način
- učinkoviteje komunicirati in uspešneje reševati konfliktne situacije
- lažje in učinkoviteje vplivati na druge ter delegirati naloge
- v gneči in časovni stiski najti čas zase ter za svoje karierne in individualne potrebe, kar je nujno za uspešno vodenje sodelavcev in šole
- zmanjševati nadzor, zaupati in zgraditi/okrepiti zaupanje med zaposlenimi
- povečati razumevanje in strpnost do drugače mislečih, premisliti in šele potem odreagirati
- lažje in učinkoviteje upravljati odnose v šoli in z drugimi skupinami javnosti
NAČIN DELA
- osem virtualnih srečanj v šolskem letu 2021/22, vsak mesec eno (oktober–maj), ob vnaprej določenih terminih
- posamezno srečanje traja 90 minut (dve pedagoški uri)
- maksimalno število udeležencev v skupini je 12, da je vsak posameznik slišan in ima priložnost izpostaviti lastne izzive ter pridobiti konkretne nasvete zase
- v času med posameznimi srečanji bo izvajalka ravnateljem za posvet ves čas na voljo prek elektronske pošte
- vsako srečanje bo sestavljeno iz teoretičnega dela (psihodinamika in komunikacija) ter iz praktičnega dela – tu bo prostor za debato o konkretnih situacijah, s katerimi se srečujete pri svojem delu (voden pogovor po principu psihodinamsko-analitičnih skupin)
- v prvem tednu po mesečnem srečanju boste na e-naslov dobili povzetek teme in gradivo za samostojno delo
| ENOURNO SPLETNO PREDAVANJE: 5. 5. 2022 OB 18.URI |
Spletno predavanje bo potekalo 5. 5. 2022.
Trajanje: 18.00–19.00
Rok za prijavo: 4. 5. 2022
Redna cena spletnega predavanja znaša 19 EUR.
Cena vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja.
Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba.
Šola plačilo izvede na osnovi izdanega e-računa z rokom plačila 8 dni.
Fizična oseba plačilo izvede na osnovi izdanega predračuna, poslanega po e-pošti, ki mora biti poravnan najkasneje 1 dan pred dogodkom.
Prijava in udeležba na spletnem predavanju sta zelo preprosti in ne zahtevata posebnih tehničnih spretnosti.
- Prijavite se prek spodnje povezave – odprl se bo prijavni obrazec, kjer izpolnite zahtevane podatke in izberete plačnika kotizacije.
- Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o prijavi, naknadno pa še predračun za plačilo spletnega predavanja, če boste plačnik vi. Če bo plačnik kotizacije vaša šola, e-račun pošljemo na naslov šole.
- Po plačilu kotizacije boste na dan dogodka ob 12. uri po elektronski pošti prejeli povezavo na dogodek z unikatno kodo za prijavo. Eno uro pred začetkom boste na svoj e-naslov dodatno prejeli avtomatični opomnik s povezavo in vašo unikatno kodo za dogodek. Preverite tudi mapo z vsiljeno pošto oz. ostale zavihke (promocije itd.).
- Pred začetkom spletnega predavanja kliknete na poslano povezavo in vnesete svoje ime in priimek ter e-naslov. Vaša unikatna koda se bo avtomatsko izpisala. S klikom na gumb Enter boste prevezani v virtualno čakalnico, ob začetku dogodka pa v spletno predavalnico. Priporočamo uporabo brskalnika Google Chrome.
- Spletno predavanje se bo snemalo in posnetek boste prejeli na svoj elektronski naslov.
- V spletnem predavanju boste lahko po želji s predavateljico tudi aktivno sodelovali. Svojo kamero ali mikrofon boste lahko vključili ter tako postali vidni in slišni predavateljici in drugim udeležencem.
- Ob koncu predavanja boste imeli, če bo čas dopuščal, priložnost postavljati dodatna vprašanja v okencu za komentarje. Vprašanja in imena njihovih avtorjev bodo vidna na posnetku spletnega predavanja.