Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih., je izredna profesorica za psihologijo dela in organizacij na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Izvaja tudi predavanja, delavnice in konzultacije za zaposlene v javnem sektorju in gospodarstvu. Raziskovalno se ukvarja s področjem talentov, kulturno inteligentnostjo in vodenjem v organizacijskem okolju, z vračanjem na delo po izgorelosti oz. po daljši bolniški odsotnosti idr. Ureja spletno stran www.psihologijadela.com.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – v vašem vrtcu!
Prijavite se na spletno predavanje!
Cena spletnega predavanja je 24 EUR.
UČINKOVITA KOMUNIKACIJA V OTEŽENIH OKOLIŠČINAH
Pedagoško predavanje za strokovne delavce v vrtcih
Pri delu v vrtcu zagotovo prihaja do številnih situacij, ki od vas zahtevajo posebne veščine komuniciranja, še posebej kadar so sogovorniki – bodisi otroci bodisi njihov starši – v določeni stiski (npr. zaradi kakršnekoli zlorabe, zaradi ločitve, bolezni, smrti, pandemije, selitve iz druge države ipd.). To so otežene okoliščine za življenje in takrat nastopijo tudi otežene okoliščine za komuniciranje.
Na spletnem predavanju se bomo osredotočili na tovrstne situacije in raziskovali učinkovite komunikacijske prakse ter opredelili vlogo pedagoga v procesu komuniciranja. Spoznavali bomo prvine čustvene inteligentnosti in empatije ter pomen aktivnega poslušanja. Tako boste izpopolnili svoja komunikacijska znanja ter osebno in strokovno rasli.
Vsak naš odziv v nepričakovanih okoliščinah je normalen.
1. del (2 pedagoški uri)
Vsakdanja komunikacija vs. komunikacija v izrednih razmerah (45 min)
- Potek komunikacije v vsakdanjem življenju
- Potek komunikacije v izrednih razmerah
Konkretni predlogi za učinkovito komunikacijo (45 min)
- Čustvena inteligenca in uspešnost reševanja konfliktov
- Skladnost verbalne in neverbalne komunikacije
- Vloga aktivnega poslušanja
2. del (2 pedagoški uri)
Otežene okoliščine (45 min)
- Introvertirane osebe
- Zlorabe, ločitev, smrt, pandemija (strah …)
- Tuji jezik kot ovira pri komunikaciji z otrokom ali staršem
Priložnosti za izboljšave v komunikaciji (45 min)
- Pedagog – otrok
- Pedagog – starš
- Pedagog – sodelavec
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali:
- razlike med verbalno in neverbalno komunikacijo – tudi če molčimo, komuniciramo;
- vlogo pedagoga v procesu komuniciranja z otroki in/ali starši v oteženih okoliščinah;
- empatijo in čustveno inteligentnost;
- aktivno poslušanje;
- pristope in metode za učinkovito komunikacijo.
POSEBNA PONUDBA ZA VRTCE
Izbirate lahko med:
- spletnim predavanjem za vaš kolektiv: kotizacija je 150 € (DDV že vključen v ceno) za eno spletno predavanje ne glede na število udeležencev,
- spletnim predavanjem za starše otrok: kotizacija je 150 € (DDV že vključen v ceno) za eno spletno predavanje ne glede na število udeležencev,
- spletnim predavanjem za kolektiv in starše skupaj: kotizacija je 250 € (DDV že vključen v ceno) za eno spletno predavanje ne glede na število udeležencev.
Pišite na info@modra-akademija.si. Poslali vam bomo povezavo, ki jo boste delili s svojim kolektivom ali s starši.
Paket »Razvijamo se«
Paket »Razvijamo se« ………………………………………..1400 €*
-
- 1 predavanje na vaši šoli (4 pedagoške ure)
- 3 spletna predavanja za celoten kolektiv (izberete lahko med razpisanimi datumi enournih spletnih predavanj)
- Potrdilo o udeležbi za vse, ki se bodo udeležili vseh štirih predavanj znotraj paketa Razvijamo se
- Udeležba za vse člane vašega kolektiva ne glede na njegovo velikost (velja za posamezno šolo)
Paket »Rastem« za posameznike
Paket »Rastem« za posameznike …………………………150 €*
- 10 spletnih predavanj
- Posnetki predavanj
- Potrdila o udeležbi
- Darila (blokec, svinčnik, torba)
*DDV ni vključen v ceno
Oglejte si kataloge izobraževanj za leto 2023/2024
75-minutno SPLETNO PREDAVANJE bo potekalo 25. 1. 2024.
Trajanje: 18.00–19.15
Rok za prijavo: 24. 1. 2024
Redna cena spletnega predavanja znaša 24 EUR.
Cena vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja.
Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko vrtec ali fizična oseba.
Vrtec plačilo izvede na osnovi izdanega e-računa z rokom plačila 8 dni.
Fizična oseba plačilo izvede na osnovi izdanega predračuna, poslanega po e-pošti, ki mora biti poravnan najkasneje 1 dan pred dogodkom.
Prijavite se na spletno predavanje!
Cena spletnega predavanja je 24 EUR.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – v vašem vrtcu ali online!
- Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure)
- Kje in kdaj? V vašem vrtcu, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Rečem lahko samo bravo. Zelo zanimivo predavanje, predavateljica ima zelo lep govor, zelo lepo podaja snov, lepo podaja primere, da lahko že skozi primer začutimo podano snov.
Predavanje je zanimivo, veliko koristnih informacij, za dobre odnose med starši, otroki, partnerji.
Zelo mi je bilo všeč kako je dr. Eva Boštjančič približala vsebino z primeri iz vsakdanjega življenja. Poslušalcu je tako res lažje poslušati, saj ga stvari bolj zanimajo in si stvari lažje predstavlja. Hvala.
Odlično predavanje, izvedela sem kar nekaj novih in uporabnih stvari, nekaj poznanih pa osvežila. Všeč mi je bilo, ko je predavateljica povezovala vsebine s primeri iz prakse.
Prijava in udeležba na spletnem predavanju sta zelo preprosti in ne zahtevata posebnih tehničnih spretnosti.
- Prijavite se prek spodnje povezave – odprl se bo prijavni obrazec, kjer izpolnite zahtevane podatke in izberete plačnika kotizacije.
- Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o prijavi, naknadno pa še predračun za plačilo spletnega predavanja, če boste plačnik vi. Če bo plačnik kotizacije vaš vrtec, e-račun pošljemo na naslov vrtca.
- Po plačilu kotizacije boste na dan dogodka ob 12. uri po elektronski pošti prejeli povezavo na dogodek z unikatno kodo za prijavo. Eno uro pred začetkom boste na svoj e-naslov dodatno prejeli avtomatični opomnik s povezavo in vašo unikatno kodo za dogodek. Preverite tudi mapo z vsiljeno pošto oz. ostale zavihke (promocije itd.).
- Pred začetkom spletnega predavanja kliknete na poslano povezavo in vnesete svoje ime in priimek ter e-naslov. Vaša unikatna koda se bo avtomatsko izpisala. S klikom na gumb Enter boste prevezani v virtualno čakalnico, ob začetku dogodka pa v spletno predavalnico. Priporočamo uporabo brskalnika Google Chrome.
- Spletno predavanje se bo snemalo in posnetek boste prejeli na svoj elektronski naslov.
- V spletnem predavanju boste lahko po želji s predavateljico tudi aktivno sodelovali. Svojo kamero ali mikrofon boste lahko vključili ter tako postali vidni in slišni predavateljici in drugim udeležencem.
- Ob koncu predavanja boste imeli, če bo čas dopuščal, priložnost postavljati dodatna vprašanja v okencu za komentarje. Vprašanja in imena njihovih avtorjev bodo vidna na posnetku spletnega predavanja.
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.