Špela Kresnik: magistrica psihologije, predavateljica, podjetnica. Kot psihologinja in predavateljica strokovne teme povezuje z resničnimi izzivi učiteljev, pri čemer črpa iz izkušenj, ki jih je pridobila kot svetovalna delavka na gimnaziji ter pri delu z družinami, pari in posamezniki v svoji zasebni psihološki svetovalnici. Ve, kako pomembno je, da se učitelji počutijo opolnomočene, slišane in podprte – zato njeno delo ni le predajanje znanja, ampak ustvarjanje prostora, kjer lahko učitelji rastejo, razvijajo svoje vire moči in ponovno začutijo zadovoljstvo pri svojem delu.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš kolektiv!
MOŽGANI, ČUSTVA IN REGULACIJA: KAKO RAZUMETI IN PODPRETI UČENCE V RAZREDU
Izobraževanje za pedagoške delavce
V današnjem šolskem okolju učitelji vse pogosteje opažajo, da učenci težje obvladujejo svoja čustva, imajo težave s koncentracijo in regulacijo vedenja. Da bi jih lahko učinkovito podprli, moramo najprej razumeti, kaj se dogaja v možganih, telesu in čustvih – pri učencih in pri nas samih.
Možgani in čustva so tesno povezani – naše misli, telesni odzivi in vedenje so pogosto odraz tega, kar se dogaja v njih. Razumevanje, kako nastajajo čustva, kako vplivajo na naše odločitve in kako jih lahko reguliramo, nam omogoča, da bolje razumemo sebe in druge ter ustvarimo prijaznejše in bolj uravnoteženo okolje.
Program interaktivne delavnice:
- sklop: Teoretični uvod: Kaj moramo vedeti o možganih, ko govorimo o čustvih?
- sklop: Izkustvene vaje: Moji možgani v stresu; Telo govori, ali ga slišiš?
- sklop: Zakaj je samoregulacija ključna veščina učitelja?
Odmor
- sklop: Praktične vaje: Samoregulacija
- sklop: Dodatni napotki za posebne izzive: Možgani pod pritiskom – kaj storiti, ko pozornost pobegne iz razreda?
Delavnica bo odprla naslednje ključne teme:
- Kako delujejo možgani in čustva ter kako lahko to znanje uporabimo, da bolje razumemo vedenje in učenje učencev?
- Kako lahko kot učitelj razvijete učinkovite strategije samoregulacije, da ohranite mir, jasnost in vpliv tudi v zahtevnih situacijah v razredu?
- Kako s preprostimi tehnikami povečate fokus, vzdržujete pozornost in podprete učence, ko možgani popustijo pod pritiskom?
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci ob praktičnih primerih spoznali in usvojili:
- Na delavnici boste spoznali, kako delujejo možgani in čustva ter kako slednja vplivajo na vedenje in učenje.
- Preizkusili boste praktične strategije samoregulacije, ki pomagajo ohranjati mir in fokus v zahtevnih situacijah v razredu, ter se naučili, kako te veščine prenesti tudi na učence.
- Izzive s pozornostjo in stresom ter preproste pristope za boljšo koncentracijo in sodelovanje v razredu.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš kolektiv!
- Trajanje: 3 ure
- Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš kolektiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.