Dr. Vanja Huzjan, filozofinja, etnologinja ter vzgojiteljica, in Siniša Borovičanin, pedagog, sociolog ter vzgojitelj, sta par, ki se že desetletje in več posveča vprašanjem vzgoje, torej razmerja med odraslim in otrokom. Njuno raziskovalno področje obsega teorijo in prakso z diahronega in sinhronega vidika, vedno podprto s psihoanalitičnimi koncepti. Kot par ali posamič svetujeta staršem ob vzgojnih zagatah, ki jih imajo s predšolskimi otroki, ali pa obiščeta Krizni center za otroke Palčica, kjer poskušata osebje pripraviti na potrebe zanemarjenih in zlorabljenih predšolskih otrok. Pri svetovanju se osredinjata na otrokov govor in igro, predvsem pa na njegovo likovno snovanje, kjer je poleg ustvarjalnosti v ospredju tudi otrokova sporočilnost.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – v vašem vrtcu!
PREPOZNAVANJE OTROKOVEGA SVETA PREK NJEGOVEGA LIKOVNEGA IZDELKA
Pedagoško predavanje za strokovne delavce v vrtcih
“Lej, kaj sm ti narisu!”
Program interaktivne delavnice:
1. del
Uvodni del z delavnico: pomen otroškega likovnega snovanja
- Razlika med resničnostjo otroka in resničnostjo odraslega, ki se srečata ob rutinskih in ustvarjalnih (igralnih) vrtčevskih dejavnostih (otroški likovni izdelek, njegov pomen
in interpretacija) (45 min) - Interpretacija primerov otroških likovnih izdelkov (45 min)
2. del
Delavnica v skupinah in interpretacija posameznih del
- Delo v skupinah – slikovno ustvarjanje zgodbe (30 min)
- Interpretacija posameznih zgodb oz. likovnih izdelkov (60 min)
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali:
- kako se razlikujeta otrokova resničnost in resničnost odraslega (egocentričnost, doživljanje časa, relativna šibkost sekundarnega procesa mišljenja, nezrelost otrokovega spolnega aparata);
- kakšne posledice ima to razlikovanje v odnosu odraslega do otroka (nerazumevanje otrokovega sveta, krnjenje njegovega dostojanstva);
- kako lahko interpretacija otroškega likovnega izdelka pomaga pri približevanju obeh svetov (služi kot sredstvo spoznavanja otrokove resničnosti in je hkrati vaja iz empatije za odraslega);
- pozitivne posledice približevanja za odraslega (ozaveščanje predsodkov, odpiranje obzorja, lažje vzgojno delo v skupini, manj vznemirjenja in izčrpanosti);
- pozitivne posledice za otroka (globlje zaupanje vase, v odraslega in ustanovo).
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – v vašem vrtcu ali online!
- Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure)
- Kje in kdaj? V vašem vrtcu, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.