DR. LUCIJA ČEVNIK je doktorica socioloških znanosti, profesorica filozofije in sociologije, specializantka lacanovske psihoanalize, podjetnica, publicistka, mentorica in svetovalka. S svojimi dolgoletnimi poklicnimi izkušnjami, pridobljenimi z neposrednim delom z mladimi, pomaga kakovostno reševati konfliktne odnose med generacijami staršev in mladostnikov. Neredko se dogodi, da vsaka generacija govori »svoj jezik«, kar ustvarja prekinjeno komunikacijo in konfliktne odnose med njima. Takrat dr. Lucija Čevnik priskoči na pomoč in prevaja »jezik« mladih v »jezik« njihovih staršev ter zahteve in želje staršev v razumevanje njihovih otrok. Že dvanajst let vodi mladinsko svetovalnico »Ti«, kjer skupaj z mladimi rešuje težave, probleme in stiske, s katerimi se vsakodnevno srečujejo na svoji poti odraščanja. Je svetovalka mladinskim delavcem in mladim, ki se znajdejo v različnih kriznih in konfliktnih situacijah (projekt Labirint iz krize). Motivira pri soočanju s problemi in tegobami, pri premagovanju osebnostnih kriz ter pri ozaveščanju podzavestnih vzorcev, ki nas zadržujejo v začaranem krogu »brezizhodnih« situacij.
Prijavite se!
Prekinjena komunikacija in konfliktni odnosi v razredu
IZOBRAŽEVANJE ZA PEDAGOŠKI AKTIV NA VAŠI ŠOLI
Imate občutek, da konfliktne situacije v razredu bolj obvladujejo vas kot vi njih? Vam napeti odnosi z nekaterimi učenci krhajo notranji mir in večkrat načnejo vašo ustvarjalnost, motiviranost in suverenost v vlogi učitelja? Vas neslišanost in slaba komunikacija v razredu navdajata z občutkom nemoči?
Predavanje je namenjeno učiteljem, ki si želijo izboljšati svoj nastop v razredu oziroma doseči, da bo suveren in samozavesten. Z zgrajeno strukturo se boste izognili številnim pastem, ki vodijo v konflikte, če pa bo do njih vendarle prišlo, vam bo sistem jasnih pravil in posledic pomagal, da bodo takšne situacije prinašale kar najmanj slabe volje in prizadetosti – tako vam kot učencem.
Program delavnice s štirimi vsebinskimi sklopi:
1. sklop: Ozadja odnosov med učiteljem in učencem – kaj so konfliktni odnosi in zakaj se pojavljajo
2. sklop: Vpliv konfliktnih odnosov in prekinjene komunikacije na učitelja in učenca
Odmor
3. sklop: Ozaveščanje in obvladovanje sprožilcev, ki vodijo v prekinjeno komunikacijo in konfliktne odnose
4. sklop: Tehnike in namigi za ohranjanje mirne krvi v konfliktnih odnosih v razredu
Predavanje bo odprlo naslednje ključne teme:
- kateri so vzroki in okoliščine, ki pripeljejo do aktiviranja konfliktnih odnosov
in prekinjene komunikacije v razredu - kakšne so posledice negativnih odnosov za učitelja in učenca
- pomen učiteljeve pozitivne samopodobe in sočutne prisotnosti v konfliktu
- pomen razvijanja neprizadete drže in distance v konfliktih
- pomen (samo)obvladovanja in samorefleksije ob vzniku močnih čustvenih stanj
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali:
kako pri sebi in učencih prepoznati vzroke in okoliščine, ki pripeljejo do konfliktnih odnosov in prekinjene komunikacije, ter se jim izogniti
kako vzpostaviti samozavestno in neprizadeto držo v konfliktni situaciji z učencem
kako ozaveščati lastne strahove, »trigerje« in nerešene bolečine, ki hromijo komunikacijo ter vplivajo na razvoj in potek konfliktnih odnosov v razredu
preproste praktične vaje (seznanitev z metodo Body2Brain®ccm)* za učitelje in učence, ki so uporabne v stresnih konfliktnih situacijah ter pri negotovosti in bojazni
*Body2Brain®ccm je metoda, ki jo je razvila Claudia Croos-Müller, dr. med., specialistka za nevrologijo, živčne bolezni in psihoterapijo (www.croos-mueller.de). Preproste vaje nam pomagajo obvladovati vsakdanje življenje ter učinkujejo kot preventivni ukrep v smislu psihohigiene in skrbi zase, ki naj bi ju na ta ali oni način ponotranjil vsakdo.
| ENOURNI SPLETNI PREDAVANJI: 17. 2. IN 24. 2. 2022 OB 18. URI |
Spletno predavanje bo potekalo 17. in 24. 2. 2022.
Trajanje: 18.00–19.00
Rok za prijavo: 16. 2. ali 23. 2. 2022
Redna cena spletnega predavanja znaša 19 EUR.
Cena vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja.
Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba.
Šola plačilo izvede na osnovi izdanega e-računa z rokom plačila 8 dni.
Fizična oseba plačilo izvede na osnovi izdanega predračuna, poslanega po e-pošti, ki mora biti poravnan najkasneje 1 dan pred dogodkom.
Prijava in udeležba na spletnem predavanju sta zelo preprosti in ne zahtevata posebnih tehničnih spretnosti.
- Prijavite se prek spodnje povezave – odprl se bo prijavni obrazec, kjer izpolnite zahtevane podatke in izberete plačnika kotizacije.
- Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o prijavi, naknadno pa še predračun za plačilo spletnega predavanja, če boste plačnik vi. Če bo plačnik kotizacije vaša šola, e-račun pošljemo na naslov šole.
- Po plačilu kotizacije boste na dan dogodka ob 12. uri po elektronski pošti prejeli povezavo na dogodek z unikatno kodo za prijavo. Eno uro pred začetkom boste na svoj e-naslov dodatno prejeli avtomatični opomnik s povezavo in vašo unikatno kodo za dogodek. Preverite tudi mapo z vsiljeno pošto oz. ostale zavihke (promocije itd.).
- Pred začetkom spletnega predavanja kliknete na poslano povezavo in vnesete svoje ime in priimek ter e-naslov. Vaša unikatna koda se bo avtomatsko izpisala. S klikom na gumb Enter boste prevezani v virtualno čakalnico, ob začetku dogodka pa v spletno predavalnico. Priporočamo uporabo brskalnika Google Chrome.
- Spletno predavanje se bo snemalo in posnetek boste prejeli na svoj elektronski naslov.
- V spletnem predavanju boste lahko po želji s predavateljico tudi aktivno sodelovali. Svojo kamero ali mikrofon boste lahko vključili ter tako postali vidni in slišni predavateljici in drugim udeležencem.
- Ob koncu predavanja boste imeli, če bo čas dopuščal, priložnost postavljati dodatna vprašanja v okencu za komentarje. Vprašanja in imena njihovih avtorjev bodo vidna na posnetku spletnega predavanja.
Prijavite se!
Zanimiva vsebina, podana na jasen, razumljiv način. Predavateljica je s svojim nasmehom izražala krasno pozitivno energijo. Hvala tudi za vse spodbudne besede!
Zanimivo, strokovno in zelo uporabno. Veliko nasvetov predvsem za učitelje začetnike ali tiste z manj izkušnjami.
Bilo je zanimivo, dobila sem potrditev tistega, kar delam. Seveda sem dobila tudi nekaj novih spoznanj.
Super. Strokovno, praktično, realen pogled na dogajanje v učilnicah, pozitiven pristop in podajanje.