DR. LUCIJA ČEVNIK je doktorica socioloških znanosti, profesorica filozofije in sociologije, specializantka lacanovske psihoanalize, podjetnica, publicistka, mentorica in svetovalka. S svojimi dolgoletnimi poklicnimi izkušnjami, pridobljenimi z neposrednim delom z mladimi, pomaga kakovostno reševati konfliktne odnose med generacijami staršev in mladostnikov. Neredko se dogodi, da vsaka generacija govori »svoj jezik«, kar ustvarja prekinjeno komunikacijo in konfliktne odnose med njima. Takrat dr. Lucija Čevnik priskoči na pomoč in prevaja »jezik« mladih v »jezik« njihovih staršev ter zahteve in želje staršev v razumevanje njihovih otrok. Že dvanajst let vodi mladinsko svetovalnico »Ti«, kjer skupaj z mladimi rešuje težave, probleme in stiske, s katerimi se vsakodnevno srečujejo na svoji poti odraščanja. Je svetovalka mladinskim delavcem in mladim, ki se znajdejo v različnih kriznih in konfliktnih situacijah (projekt Labirint iz krize). Motivira pri soočanju s problemi in tegobami, pri premagovanju osebnostnih kriz ter pri ozaveščanju podzavestnih vzorcev, ki nas zadržujejo v začaranem krogu »brezizhodnih« situacij.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli!
PREKINJENA KOMUNIKACIJA IN KONFLIKTNI ODNOSI V RAZREDU
Izobraževanje za pedagoški aktiv na vaši šoli
Imate občutek, da konfliktne situacije v razredu bolj obvladujejo vas kot vi njih? Vam napeti odnosi z nekaterimi učenci krhajo notranji mir in večkrat načnejo vašo ustvarjalnost, motiviranost in suverenost v vlogi učitelja? Vas neslišanost in slaba komunikacija v razredu navdajata z občutkom nemoči?
Predavanje je namenjeno učiteljem, ki si želijo izboljšati svoj nastop v razredu oziroma doseči, da bo suveren in samozavesten. Z zgrajeno strukturo se boste izognili številnim pastem, ki vodijo v konflikte, če pa bo do njih vendarle prišlo, vam bo sistem jasnih pravil in posledic pomagal, da bodo takšne situacije prinašale kar najmanj slabe volje in prizadetosti – tako vam kot učencem.
Program delavnice s štirimi vsebinskimi sklopi:
1. sklop: Ozadja odnosov med učiteljem in učencem – kaj so konfliktni odnosi in zakaj se pojavljajo
2. sklop: Vpliv konfliktnih odnosov in prekinjene komunikacije na učitelja in učenca
Odmor
3. sklop: Ozaveščanje in obvladovanje sprožilcev, ki vodijo v prekinjeno komunikacijo in konfliktne odnose
4. sklop: Tehnike in namigi za ohranjanje mirne krvi v konfliktnih odnosih v razredu
Predavanje bo odprlo naslednje ključne teme:
- kateri so vzroki in okoliščine, ki pripeljejo do aktiviranja konfliktnih odnosov
in prekinjene komunikacije v razredu - kakšne so posledice negativnih odnosov za učitelja in učenca
- pomen učiteljeve pozitivne samopodobe in sočutne prisotnosti v konfliktu
- pomen razvijanja neprizadete drže in distance v konfliktih
- pomen (samo)obvladovanja in samorefleksije ob vzniku močnih čustvenih stanj
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali:
- kako pri sebi in učencih prepoznati vzroke in okoliščine, ki pripeljejo do konfliktnih odnosov in prekinjene komunikacije, ter se jim izogniti
- kako vzpostaviti samozavestno in neprizadeto držo v konfliktni situaciji z učencem
- kako ozaveščati lastne strahove, »trigerje« in nerešene bolečine, ki hromijo komunikacijo ter vplivajo na razvoj in potek konfliktnih odnosov v razredu
- preproste praktične vaje (seznanitev z metodo Body2Brain®ccm)* za učitelje in učence, ki so uporabne v stresnih konfliktnih situacijah ter pri negotovosti in bojazni
*Body2Brain®ccm je metoda, ki jo je razvila Claudia Croos-Müller, dr. med., specialistka za nevrologijo, živčne bolezni in psihoterapijo (www.croos-mueller.de). Preproste vaje nam pomagajo obvladovati vsakdanje življenje ter učinkujejo kot preventivni ukrep v smislu psihohigiene in skrbi zase, ki naj bi ju na ta ali oni način ponotranjil vsakdo.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli ali online!
- Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure)
- Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Zanimiva vsebina, podana na jasen, razumljiv način. Predavateljica je s svojim nasmehom izražala krasno pozitivno energijo. Hvala tudi za vse spodbudne besede!
Zanimivo, strokovno in zelo uporabno. Veliko nasvetov predvsem za učitelje začetnike ali tiste z manj izkušnjami.
Bilo je zanimivo, dobila sem potrditev tistega, kar delam. Seveda sem dobila tudi nekaj novih spoznanj.
Super. Strokovno, praktično, realen pogled na dogajanje v učilnicah, pozitiven pristop in podajanje.
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.