Vlasta Lah je specialna pedagoginja (prof. defektologije), ki je na polovici svoje petindvajsetletne poklicne poti izobrazbi dodala še eno diplomo in začela delati kot logopedinja v šoli s prilagojenim programom. Pravi, da je kombinacija obeh poklicev idealna za delo, ki ga opravlja. Dela tudi s predšolskimi otroki in z učenci osnovnih šol, ki potrebujejo dodatno strokovno pomoč logopeda. Aktivna je v Svetovalnici, ki jo izvajajo strokovne delavke šole v popoldanskem času in kjer zaskrbljenim staršem otrok s težavami na področju govora, jezika in komunikacije svetuje glede ustreznega pristopa in jih po potrebi usmerja v nadaljnje terapije. O govoru, jeziku in komunikaciji predava na osnovnih šolah in vrtcih v bližnji okolici in drugod. Na delovnem mestu veliko časa posveča otrokom, ki potrebujejo nadomestno in dopolnilno komunikacijo. Je avtorica prve slovenske aplikacije za nadomestno komunikacijo MojKomunikator in njene nadgradnje, aplikacije MIKI, ki ju strokovni javnosti in staršem predstavlja na seminarjih, kongresih ter šolah po Sloveniji in v tujini. V prostem času se z veseljem posveča glasbenemu udejstvovanju. Že od malega prepeva v pevskih zborih, kot odrasla je vodila otroške in mladinske pevske zasedbe osnovnih šol, trenutno pa poje v dveh ženskih vokalnih skupinah in eno od teh tudi vodi. V logopedsko delo zato vključuje tudi elemente glasbe, saj je ta zelo povezana z govorom. Je aktivna članica Društva logopedov Slovenije, kjer je nekaj časa delovala tudi kot članica uredništva strokovnega glasila Komunikacija.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – v vašem vrtcu!
OTROKOV RAZVOJ GOVORA IN JEZIKA
KAJ LAHKO SAMI STORIMO ZA BOLJŠI RAZVOJ GOVORA, JEZIKA IN KOMUNIKACIJE NAŠIH OTROK
Vsebina predavanja temelji na dolgoletnih praktičnih izkušnjah dela z otroki in starši.
Slišali boste, kaj vse je pomembno za ustrezen razvoj govora, jezika in komunikacije otrok, kako lahko na razvoj pozitivno (ali negativno) vplivamo doma in v šoli ter kakšna je vloga odraslega pri razvoju govornih in jezikovnih sposobnosti otroka.
Seznanili se boste z vajami in pristopi, ki pozitivno vplivajo na razvoj govora in jezika ter spoznali, kako pomagati otrokom s težavami na področju komunikacije.
Delavnica bo odprla naslednje ključne teme:
- Vloga bližnjih odraslih in okolice pri razvoju otrokovega govora, jezika in komunikacije.
- Ali lahko z ustreznim znanjem pripomoremo k boljšemu razvoju in preprečimo motnje na področju govora, jezika in komunikacije?
- Kdaj naj otrok obišče logopeda?
Udeleženci bodo na praktičnih primerih spoznali in usvojili:
- osnovne pogoje za dober razvoj govora, jezika in komunikacije otrok,
- vrste motenj na področju govora, jezika in komunikacije ter izvedeli, kdaj je za otroka nujno, da obišče logopeda,
- vaje za motoriko govoril, ki pripomorejo k boljši izgovarjavi posameznih glasov,
- igre za razvoj slušne pozornosti in fonološkega zavedanja, ki jih lahko izvajamo v vrtcu, šoli in doma.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – v vašem vrtcu ali online!
- Trajanje: 2 pedagoški uri
- Kje in kdaj? V vašem vrtcu, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.