Nevenka JANEŽ, univ. dipl. psihologinja, mediatorka, hipnoterapevtka, certificirana uporabnica PXT-orodij v procesih kadrovanja ter uporabnica NLP-znanj v vsakdanji delovni in zasebni praksi, z bogatimi izkušnjami s področja svetovalnega dela z mladino in odraslimi, pisanja strokovno-poljudnih prispevkov za starše in strokovne delavce v VIZ in izkušena predavateljica mehkih vsebin s področja osebnega in kariernega razvoja s poudarkom na odnosih, komunikaciji, razreševanju konfliktov in stresa ter izgorelosti. Pri svojem delu se strokovno vključuje v pripravo in izvajanje projektov, izvajanje andragoških oblik izobraževanj v okviru izobraževalnih institucij za odrasle, zadnja leta pa se poleg rednih delovnih obveznosti na področju strokovnega managementa, posveča pripravi in izvedbi izobraževanj za kolektive na temo medosebnih odnosov in sodobnih motivacijsko-komunikacijskih pristopov s prenosi teoretičnih izhodišč v prakso ter vključevanju v projekte in organizaciji srečanj team building za kolektive.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš kolektiv!
ORGANIZACIJA IN OBVLADOVANJE ČASA
Motivacija – Prioritete – Samodisciplina = Uspeh
Čas je kot veter; pravilno izkoriščen nas pripelje na vsak cilj. (Lothar J. Seiwert)
Današnji čas sodobnemu človeku ponuja na tisoče možnosti in priložnosti, da se preizkuša v novih izzivih. Radoveden, pronicljiv in ambiciozen današnji človek se lahko hitro znajde v položaju, ko ima preveč opravil in premalo časa. Bolj ko se trudi ujeti val začrtanih obveznosti, bolj ga preplavljajo vedno nove, nenačrtovane naloge.
Biti uspešen in učinkovit pomeni zastavljati si jasne cilje brez odvečnih stranpoti. Pri tem nemalokrat naletimo na ozko grlo – ČAS; če cilji niso jasno zastavljeni in če si ne postavljamo prioritet in pregleda nad opravljenimi nalogami, izgubljamo mnogo energije in časa, naša učinkovitost pri delu pa je minimalna. Posledično upada tudi osebno zadovoljstvo.
Obvladovanje časa pomeni obvladovanje našega lastnega dela, je odsev naše osebnosti, življenjske vizije in osebne doslednosti v ravnanju – mnogo bolj kot natančno usvojene tehnike.
Predavanje na interaktiven način z udeleženci odstira pomembne dejavnike, ki zagotavljajo učinkovito obvladovanje časa s prepoznavanjem tipičnih “požiralcev” časa, lastnega deleža pri tem in na praktičnih primerih predstavljenih pristopov, ki zagotavljajo večjo učinkovitost, posledično pa tudi uspeh pri delu in notranje zadovoljstvo.
Program interaktivne delavnice:
- sklop: Razpolaganje s časom – relativnost ali prioriteta?
- sklop: Ključni dejavniki, ki vplivajo na uspešen izkoristek časa
- sklop: Tatovi časa – kako jih prepoznati in “ujeti”?
- sklop: Praktične tehnike, ki zagotavljajo učinek
- sklop: Kako lahko povečamo svojo notranjo moč in disciplino?
Udeleženci bodo na praktičnih primerih spoznali in usvojili:
- kaj pomeni učinkovito gospodarjenje s časom in kje se odraža učinek,
- kateri so najpogostejši motilci/”požiralci” časa, ki povečujejo stres in kako jih premagati,
- kako se osebnostna struktura odraža v odnosu med časom in zastavljenimi cilji,
- katere so najučinkovitejše tehnike za obvladovanje časa,
- sedem namigov za uspešno upravljanje časa.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš kolektiv!
- Trajanje: 3 ure
- Kje in kdaj? V vašem podjetju, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš kolektiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.