IZTOK FAJFAR (1967) je dobil prvi osebni računalnik v začetku osemdesetih let prejšnjega stoletja: ZX Spectrum z neverjetnih 48 KB RAM-a. Računalniki so kmalu postali njegova strast in nepogrešljivi spremljevalci. Sodeloval je pri mnogih projektih razvoja programske opreme, tako za domača kot tudi za tuja podjetja. Poučuje računalniško programiranje na vseh ravneh, od strojnega do objektno usmerjenega, in na vseh stopnjah študija. Izkušnje pri delu z odraslimi si že vrsto let nabira kot predavatelj Šole retorike Ane Aleksandre Zupančič in Zdravka Zupančiča, kjer poučuje javno nastopanje z orodjem PowerPoint. Je tudi avtor več učbenikov, med drugim učbenika Start programming using HTML, CSS, and JavaScript. Zaposlen je kot izredni profesor na Fakulteti za elektrotehniko.
BODITE OBVEŠČENI O DATUMU NOVIH DELAVNIC!
Naročite se na spletne novičke Modre akademije in ostanite na tekočem z novimi termini delavnic.
Osnove programiranja za učitelje razrednega pouka
Na delavnici, ki je namenjena učiteljem 4. in 5. razreda osnovnih šol, ki nimajo prav nobenih (ali skoraj nobenih) izkušenj s programiranjem, se bomo spopadli z izzivom poučevanja računalniškega programiranja za učitelje začetnike. Udeleženci bodo na delavnici pridobili toliko osnovnih znanj in izkušenj, da bodo lahko posamezne elemente programiranja vključevali v pouk – bodisi kot dopolnilo in popestritev redne šolske snovi bodisi kot samostojne učne enote.
Delavnica bo odprla naslednje ključne teme:
- Kaj je računalniško programiranje?
- Ali je mogoče učiti programiranje brez lastnih izkušenj iz programiranja?
- Ali je mogoče učiti programiranje brez računalnika?
- Kako programiranje približati otrokom ali jih zanj celo navdušiti?
- Kako je računalniško programiranje povezano z večino sodobnih poklicev?
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali:
- brezplačno slikovno orodje za programiranje Scratch, ki so ga razvili na univerzi MIT
- tri preproste gradnike, iz katerih je mogoče sestaviti katerikoli zamisljiv računalniški program
- postopke pretvarjanja znanih rešitev vsakodnevnih problemov v preproste računalniške programe
- postopke sestavljanja lastnih rešitev problemov, primernih za zapis v obliki računalniških programov
Delavnica traja 4 šolske ure.
Kotizacija za delavnico znaša 68 EUR in vključuje organizacijo delavnice, potrdilo o udeležbi ter blok in pisalo.
Plačilo kotizacije (plačnik je lahko šola ali fizična oseba) do dneva dogodka je pogoj za udeležbo. V primeru neudeležbe na izobraževalnem srečanju ali ob odjavi manj kot en teden pred dogodkom kotizacije ne bomo mogli vrniti.
Obračunana cena za delavnico bo navedena na računu/položnici, ki ga/jo boste prejeli na šolo (v obliki e-računa) oz. na domači naslov.